Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adidas Márkabolt

Azt hiszem nem kell bemutatnunk a világ egyik legnépszerűbb sportmárkáját, az Adidast. Nevét és jellegzetes logóját szerte a világban ismerik, hiszen a német cég olyan népszerűségre tett szert, amiről mások csak álmodoznak. Ezért már maga a név önmagában is garancia a csúcsminőségre. A brand sportolókra kifejlesztett sportruházatai, cipői és táskái széles körben elérhetőek a kényelem rajongói számára is világszerte. A TáskaCity Adidas márkaboltban Ön is eredeti és prémium kategóriás táskák között válogathat. 

Az Adidas márka története

A márka eredete a német Dassler fivérek nevéhez fűződik, akik cipész vállalkozásuk keretében 1924-től tornacipőket kezdtek gyártani. 1925-ben elkészítették az első stoplis futballcipőket. A Dassler-fivérek célja az volt, hogy minden sportágnak kifejlesszék a megfelelő lábbeliket. A testvérpár által készített ultrakönnyű, 169 grammos (!) futócipőben Jesse Owens 4 aranyérmet nyert az 1936-os olimpián. Az elsöprő sikerek után elkezdték sportókkal reklámozni a cipőket, olyan hírességekkel, mint Muhammad Ali és Beckenbauer. 1948-ban a testvérek szétváltak, és megszületik az új név (Rudolf Dassler új vállalkozása a Puma lett). A világmárkát Adolf Dassler becenevéből (Adi) és vezetékneve első betűiből alkotta meg: Adi + Das. Az Adidas 2006-ban kivásárolta a Reebokot, ezzel még tovább növelve befolyását a piacon. 

A logó

A háromlevelű logó 1972-ben debütált, az olimpiai játékokat és a három kontinens összekapcsolódását jelképezte. A három csíkot eredetileg a stabilizálás miatt varrták a cipőkre. Majd 1997-től a cég márkajelzésének a három csíkos logót használták, ami egy hegyet szimbolizál, és arra bátorít, hogy az életünkben jelentkező kihívásokat győzzük le. Természetesen az Adidas segítségével! A 2004-es szlogen is ezt üzeni: „Impossibe Is Nothing”, azaz „lehetetlen nem létezik”. 

Elérhető innováció

Adi Dassler elve az volt, hogy sportágakra szabva a sportolóknak a lehető legspeciálisabban kialakított lábbelit kell viselnie. Nemcsak a teljesítményfokozás volt a cél, hanem a sérülésektől való megóvás is. A fejlesztéseknek hála a 30-as években már 11 sportágban hordták a 30 féle modell valamelyikét. Dassler nevéhez fűződik az első alacsony szárú kosaras cipő is. 

Az Adidas termékpalettájában a teljesítmény és siker pillérein nyugvó versenysport mellett megtaláljuk a hétköznapi, és utcai viseletre tervezett darabokat is, amelyekben az „old school” jegyek keverednek a sportos stílussal. Az Adidas webshopban válogatva a saját egyedisége és a sport iránti elkötelezett szenvedélye jelenik meg a brand termékeiben is. 

A tradicionális múlttal rendelkező sportszermárka az igényekre reagálva folyamatosan fiatalodik, egyre szélesebb termékskálájával a divatiparban is elképesztően sikeres. 

A „háromcsíkos” termékek mozgásba hoznak és lendületet adnak az új kihívásokra. 

Keresse a sportos és divatos fazonú táskákat az Adidas márkaboltban!

A webshop termékei

Rendezés: